Portland Fashion and Lifestyle Blogger

Jul 25, 2010

Sunday Style Superstar

Ashley Olsen on the cover of Fashion magazine,
She looks so fab.
2 more under the cut :)


So I worked a ton this week and I work a ton the next few weeks.
The CEO and like other important people are comming and everyone is all nervous but I'm excited. Lol. NETWERQ! hahaha,
The only thing is out store is such  MESS that we have to clean EVERYTHING in 2 weeks. wow,
i don't know if that is possible, I sense late nights :/
At least I'll make some money $$$ :) Hopefully enough to buy a new computer UGH.
School starts in like a month, and I'm excited actually! For once, IDK why. But whatever, we'll see what this year brings me.
Share:

9 comments

Jimmy De La Cruz said...

Good luck with that, sounds exciting.

Jimmy
http://www.delastyle.blogspot.com

Justin said...

I like the photoshoot with ashley.. And u working hard :) go get that $ for the new computer lol..

Tommy The Fashionist said...

I like how you can see the chain of the purse, i dont know why i think that looks dope

The Futuristic Gentleman said...

Lol good luck with those late nites bud lol. And ashley is lookin good I must say!

ilsteviewonder said...

She looks amazing! i love her !:)

J. said...

She is as beautiful as ever!

School will be a nice change of pace...you have so much on your plate, I bet your ready to get started!

MalibuMara said...

lol I do actually!
i just want more oppurtunity,
i feel better on my own,
it empowers me somehow haha

MalibuMara said...

lol I do actually!
i just want more oppurtunity,
i feel better on my own,
it empowers me somehow haha

minnja said...

She looks so great on it:))

http://minnja.blogspot.com/

Blog Design Created by pipdig